Monster van Loch ness - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Filip Appeldorn - WaarBenJij.nu Monster van Loch ness - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Filip Appeldorn - WaarBenJij.nu

Monster van Loch ness

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Filip

06 September 2009 | Thailand, Bangkok

Zaterdag ? September.

Ik heb hier echt geen besef van tijd of de hoeveelste het is.
Werd vanochtend wakker en moest de receptie bellen om te vragen hoe laat het was, bleek 7 uur te zijn.
Ik was gisteravond best wel kapot van elke dag de nijmeegse 4 daagse lopen en was er om een uur of 11 in gegaan.
Lekker fris mijn bed uit snel douchen en op naar het ontbijt.
Na het eten ff snel mijn berichten gechecked en besloten om vandaag naar het royal palace te gaan, het was alweer bloedheet dus dat beloofde weer een flinke aanslag op mijn conditie te worden.
Maar zoals arnold het zo mooi wist te verwoorden No pain no gain en alleen watjes geven om pijn.
Lekker op mijn gemak naar mijn toekomstige onderkomen gewandeld, voor me liep een ontzettend spange chick waanzinnig mooi figuurtje mooie benen en een heel lekker kontje en heel mooi lang zwart haar.
Maar de manier waarop ze liep gaf me zo'n gevoel van dit is te vrouwelijk om echt te zijn, het leek wel of haar billen door een elastiek heen en weer ketsten.
Even mijn pas versneld en ja hoor het was een ladyboy maar wel een hele mooie, het stikt er hier van.
Wat me wel opvalt is dat het hier wemelt van westerse mannen met thaise chicks aan hun arm, en niet alleen ouwe lullen maar ook heel veel jonge gasten.
Regelmatig zie ik mannen met chicks waarbij ik dan denk jezus het moet wel heel erg donker zijn geweest in die nachtclub waar ze jou opgepikt heeft :-)
Maar waarschijnlijk hebben die chicks zoiets van jou laat ik niet meer gaan en je kan duidelijk zien wie in control is, nou zijn de meesten van engelse afkomst dus die mannen zijn toch al niets gewend.
Was ik helemaal vergeten te vertellen, liep van de week op Khaosan road een beetje te slenteren in de avond, loopt er een engelse gozer langs met echt een hele mooie meid aan zijn arm.
Ik zat echt te denken wat moet je met die sukkel, hij liep er echt als een lulletje bij en deed alles wat ze hem opdroeg.
Afijn 10 minuten later loop ik een hoek om en bots tegen die meid op en als een soort afweer reactie steek ik mijn hand uit en sta opeens met die griet haar borst in mijn hand, Ging echt per ongeluk ik zweer het.
En flap eruit zonder erbij na te denken hhhmm Nice tits and i love your ass to, kreeg een big smile van haar met een blik erbij die mijn fantasie meteen opgang bracht :-)
Die gozer die bij haar hoorde trok me een zure bek en begon meteen heel stoer naar me te kijken, dus ik zeg met een grijns van oor tot oor, Sorry mate it happens to me all the time.
Zij moest erom lachen maar die gozer begon meteen te schelden van dat het zijn wijffie was en dat ik haar niet aan mocht raken.
Ik ben maar hard lachend weg gelopen.
Maar goed dat was even tussen door,

Royal palace erg indrukwekkend wat ik echt ontzagwekkend vond waren de muurschilderingen die echt op alle muren te zien zijn en helemaal doorlopen als een soort verhaal van de geschiedenis van Siam ( ik heb van een aantal foto's gemaakt en zet ze vandaag op de site )
Helaas mag je het paleis zelf niet in en kon je alleen de tempel van binnen bezichtigen maar daar mocht je binnen geen foto's maken.
Verder was het weer bloedheet en ik zweette me weer helemaal kapot alhoewel het wel steeds minder word na een paar dagen, ik denk van 5 liter per dag naar 3 liter.
Na een uurtje of 2 te hebben rond gelopen vond ik het wel mooi geweest en heb ik de veerboot naar de andere kant van de rivier gepakt, was weer een rib uit mijn lijf voor 3 baht.
Aan de andere kant kwam ik weer terecht op een thaise markt en was ik weer de enige Farang, paar uuurtjes daar rond gelopen en diverse thaise locale gerechten geproefd en genoten van de thaise gastvrijheid de mensen hier zijn echt top.

Veerboot terug gepakt en terug gelopen naar Khaosan road, kop koffie naar binnen gegooid en ruzie gemaakt met een paar tuk tuk drivers, het zijn echt net kut marokanen.
Ik wilde naar lumpini park en vroeg aan zo'n gozer wat het moest kosten zonder omwegen en zonder stops, vraagd die eikel wat wil je betalen ?
Ik zeg max 50 baht, hele discussie met die gozer over de prijs en we konden het bij lange na niet eens worden dus ik zeg ok laat maar ik pak wel een taxi.
Ik ben nog geen 30 meter verder staat ie opeens naast me met zijn tuktuk en zegt ok mister 40 baht, ik denk ok het was het proberen waard voor hem maar hij heeft door dat ik me niet laat fucken.
Ik spring in dat ding en we beginnen te rijden, ik geef hem een beuk op zijn rug en zeg ok friend i will give you 50 because you are so ugly.
Hij draait zich om en zegt met een grijns no 40, ik denk hier klopt iets niet en vraag voor de zekerheid are you sure 40 ?
bedoelde die homo 400 maar zijn engels was zo slecht dat ie waarschijnlijk niet verder kon tellen dan 40.
Ik zie iets verderop een politieagent staan en schreeuw tegen die vette nicht Stop en hij gaat vol op zijn rem staan en we stoppen precies naast die agent.
Ik spring uit die bak en begin hem vervolgens uit te foeteren dat ie een vette oplichter is en zie die agent naast me helemaal stuk gaan en die tuk tuk driver steeds kleiner worden.
Hij scheurt weg en die agent slaat me op mijn schouder en loopt lachend weg :-)
Uiteindelijk een taxi aangehouden en was voor het ritje 85 baht kwijt in een taxi met airco.

Bij lumpini park aangekomen eerst ff een peukie gerookt want dat mag niet in parken en staat een boete van 2000 baht op.
In het park het monster van loch ness gezien.
Het is best een groot park met allemaal vijvers die verbonden zijn met sloten en allemaal bruggetjes.
Ik loop een beetje te slenteren langs de waterkant in het gras en zie wat beweging in het water, ik stop en focus op beweging in het water en zie de kop van het monster van loch ness uit het water omhoog komen, ik denk WTF ik ben niet alleen aan het dementeren maar begin nu ook al deleriums te krijgen.
Blijkt het water daar te wemelen van een soort varaanen die ik niet eerder heb gezien en er zitten hele grote tussen van 1 1/2 meter, gelukkig had ik mijn camera in de aanslag en heb aardig wat foto's van die beesten gemaakt.
Op een gegeven moment loop ik langs een boom en hoor een geluid alsof iemand die boom aan het omzagen is, ik kijk naar links dendert zo een joekel uit die boom op een halve meter afstand en rent met zijn bek helemaal open blazend naar mij en ik schrik me helemaal de tyfus.
Ik neem meteen de kung fu houding aan en sta klaar om hem een rot trap te geven voor het geval hij me aan zou vliegen, gelukkig had ie door dat ik een treetje hoger op de voedingsladder sta dan hem en hij verdwijnt spugend en blazend het water in.
Ik weet zeker dat mijn hart meer dan 1 keer oversloeg.

Ik sta nog helemaal in shock hoor ik achter me iemand keihard helemaal stuk gaan, ik draai me om staat daar een ugly motherfucker ladyboy me keihard uit te lachen.
Ik zeg houd je bek bitch anders voer ik wat je nog graag kwijt wil aan dat beest en dan heb je nooit meer een sex change operatie nodig.
Duidelijk dat we geen vrienden zijn geworden.
Een beetje van de schrik bekomen besluit ik het park te verlaten om een hapje te gaan eten.
Kom aan bij een locale thaise eetstal waar aardig wat thaise mensen zaten te bikken een soort koninginnedag kraam maar dan een stuk minder schoon.
Ik bestel iets wat me wel wat leek namelijk mixed seafood en kip, tja ze hebben hele aparte combinaties hier.
En vervolgens doe ik iets heel stoms wat hopelijk geen consequenties voor me heeft, time will tell.
Ik krijg een bak met vlees met een paar eierdooiers erover heen gedrapeerd een bak rauwe groenten van alles wat en iets van miehoen in een plastic verpakking en dat word allemaal voor me op tafel gezet en die gozer zegt iets van eet ze op zijn thais.
Maar alles was rauw en het vlees was volgens mij allemaal rauwe kip.
Ik zit een paar minuten naar het eten te kijken en denk is het de bedoeling dat ik dat zo op eet
Ik zie al die gasten naar me kijken en denk wtf en neem een paar happen van het vlees, tja soms kan je ook te stoer doen.
Slik die hele bende door en krijg echt zo´n gevoel waar ben ik in godsnaam mee bezig, ik pak die bak met vlees op en loop naar de kraam waar ze het eten staan klaar te maken en vraag wat hier de bedoeling van is.
Komt er een jongen naar me toe die bij die kraam hoorde en pakt alles van me over en gebaard me om met hem mee te lopen.
Hebben ze achter die kraam een groot vuur waar allemaal van die geglazuurde stenen potten staan met een soort van kokende bouillon erin, die moet je dus meenemen naar je tafel en daar alles in mikken en ik moet zeggen dat het heerlijk smaakte nadat ik door had hoe het werkte.
Je gooit eerst je vlees of vis erin en daarna breek je je groenten in verschillende stukken en dat gaat er dan ook bij en de miehoen doe je in een soort grote lepel die je dan een minuutje in die kokende zooi houd.
Maar voorlopig had ik al 2 stukken rauwe kip naar binnen gewerkt, dus als jullie na vandaag niets meer van me horen heeft de salmonella toegeslagen heheheheheeh.
Ach shit happens en dit zal me geen 2de keer overkomen.

Zo ik heb de nacht overleefd en geen last gehad van mijn maag gelukkig.
Je hebt een ijzeren gestel of niet.
Heb wel een joekel van een blaar op mijn kleine teen en die ga ik zo eens lekker open prikken voor ik de stad in ga.
Btw Daniel, mirjam en nathan zorg dat jullie volgend jaar juni en juli vrij zijn dan gaan we lekker met zijn vieren naar thailand :-)
Ik zag dat mijn blog veel gelezen word en zou het wel leuk vinden om af en toe wat reacties van jullie te horen en hoe het met jullie gaat.

Tot de volgend keer.

gr Filip

  • 06 September 2009 - 07:57

    Mike:

    Vriend!

    Prachtig om je verhalen en ervaringen te lezen. Kan je er geen boek van maken? Ik vind het echt heerlijk, je manier van vertellen alleen al :P Dat lekkere gefuck van je ook, top!

    Dennis en ik vertrekken vanmiddag naar gran canaria, hopelijk kunnen we op internet zodat ik je verhalen bij kan houden.

    Veel plezier, en misdraag je he?! ;)

  • 06 September 2009 - 14:44

    Mitaaa:

    filip! leuk om je verhalen te lezen, wat schrijf je leuk! :D moet nog wel even je foto's geen checken, maar dat komt vanavond denk ik wel..

    ziet er naar uit dat je een geweldige tijd hebt! geniet ervan! ben al benieuwd naar je volgende verhalen.. veel liefs! x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2009

Lekker chillen en relaxen.

16 November 2009

Can Tho Mekong delta

14 November 2009

Saigon

06 November 2009

Van catba island naar hue

01 November 2009

Sapa trekking
Filip

Ik ga de reis onder verdelen in 3 stukken van 4 maanden. 1 september vertrek ik naar thailand en ga dan backpacken door Thailand, Laos, Vietnam en cambodja. Begin januari vertrek ik naar brazilie om vervolgens te gaan backpacken door argentinie, antarctica, chili en peru en brazilie. De laatste 4 maanden ben ik nog niet helemaal uit waar ik heen ga maar ik vind vast wel een bestemming tegen die tijd.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 257
Totaal aantal bezoekers 39328

Voorgaande reizen:

12 November 2014 - 01 Maart 2015

Thailand 2014

01 September 2009 - 30 Augustus 2010

Mijn eerste reis

14 Mei 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand all over again :-)

Landen bezocht: