Black moon cult party Kho pangang - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Filip Appeldorn - WaarBenJij.nu Black moon cult party Kho pangang - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Filip Appeldorn - WaarBenJij.nu

Black moon cult party Kho pangang

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Filip

21 September 2009 | Thailand, Koh Tao

Black moon cult party.

Vandaag is de dag van de black moon cult party en ik ben om 7 uur al weer klaar wakker, ik weet niet waar het aan ligt maar het lijkt wel of ik elke morgen zo vroeg wakker ben ongeacht hoe laat ik er in ga.
Maar ik voel me lekker uitgerust en fit en geheel hersteld van de 2 dagen intensieve massage therapie met lek.
Ik had geplanned om vandaag te gaan snorkelen maar heb eigenlijk meer zin om eens lekker het eiland te verkennen.
Ik heb een scooter dus besluit ik om eerst maar eens de locatie van de full moon party te gaan verkennen en daarna de andere kant van het eiland.
Hhmm dat lijkt haast op een plan en dat is niets voor mij :-)
Ik sla rechtsaf de hoofdweg op in de richting waar alle parties plaats vinden, het is nog lekker rustig maar is ook pas een uur of 8.
Na een kilometer of 3 zie ik opeens een bordje met waterfall en een weg die landinwaarts de heuvels in gaat.
Ik stop en na een paar seconden twijfelen denk ik bij mezelf de party locatie kan wel even wachten, ik ga eerst die waterfall bekijken en wat er nog meer aan die kant te zien is.
Volgens het bordje is het 8 kilometer en na een paar honderd meter gaat het meteen al aardig stijgen en krijg ik de een na de andere haarspeld bocht.
Ongeveer na een kilometer of 2 terwijl ik net uit een scherpe bocht kom zie ik 2 chicks langs de kant van de weg staan in gezelschap van 3 honden waarvan de grootste een kruising is tussen een duitse herder en een ander onbekend merk.
Het beest ziet mij en richt meteen zijn aandacht op me op een hele agressieve manier wat mij meteen het gevoel geeft van dit gaat problenmen geven.
En ja hoor ondanks het geschreeuw van de chicks zie ik die bek van hem open gaan en hij rent de weg op mijn richting uit.
Fuck heb ik dat weer, de scooter heeft niet genoeg snelheid en vermogen om hem er uit te accelereren en ik zie de volgende haarspeld bocht al opdoemen en ik heb al mijn aandacht al nodig voor de weg.
Hij rent recht op me af, al grommend en ik zie die bek vol met scherpe tanden steeds dichterbij komen.
Op het moment dat ik denk dat een botsing onvermijdelijk is haal ik voluit en trap hem recht midden in die kut bek van hem zo hard als ik kan en zie hem in mijn spiegel over de kop slaan en ik hoor die 2 meiden gillen.
Onmiddelijk daarna doemt de volgende bocht voor me op en terwijl ik volgas die bocht in stuur zijn ze uit mijn blikveld verdwenen.
Op dat moment heb ik er spijt van dat ik geen veiligheids schoenen met stalen neuzen aan heb.
Ik had al links en rechts van mensen gehoord dat los lopende honden verantwoordelijk zijn voor het gros van de scooter ongevallen.
Ik hoop dat ie nog heel lang pijn in zijn bek zal houden van dit akkefietje.

Na nog een paar honderd meter vol met vette bochten houd opeens de weg op en gaat het over in een keihard modderpad vol met diepe scheuren en gaten.
Altijd leuk en de volgende 2 uur ben ik kris kras paadjes en bergjes en afdalingen vol concentratie aan het af scheuren met een bloedheet zonnetje op mijn knar en het zweet stroomt van mijn kop en mijn handen hebben nog nauwelijks grip omdat ze helemaal bezweet zijn.
Dit is hard werken maar ik kan er geen genoeg van krijgen, had ik nu maar een off the road of cross moter ter beschikking.
Ik voel me aardig dorstig en hongerig worden en het word om de kust weer op te zoeken.
Na een kwartiertje zoeken heb ik de kustweg gevonden en besluit om richting party strand te gaan.

Helaas is er geen spoor te vinden dat hier elke maand de full moon party gehouden word maar tref wel een mooi strand aan met allemaal restaurantjes en gelegenheid om jet ski's te huren of een taxi boot te nemen naar andere stranden die alleen per boot te bereiken zijn.
Mijn maag rammelt nu echt en ik zoek een restaurantje uit met een mooi uitzicht over het strand en bestel wat te eten en drinken.
Zo dat had ik echt nodig en nu heb ik zin om te zwemmen en te snorkelen.
Met die mooie plek die ik gister zag in mijn achterhoofd stap ik op de scooter en rijd die kant uit.
het ligt bijna helemaal aan de andere kant van het eiland en na een kilometer of 6 zie ik een brede 4 baans weg die dwars door het eiland heen gaat helemaal tot de andere kant.
Mooi kan ik die scooter eens helemaal open trekken.
Het is een lange rechte weg met hele flauwe bochten en ik draai het gas helemaal open, ondanks een lichte tegen wind staat de teller op no time op 110 km/u en als de weg even later licht af loopt rijd ik 125 km/u.
Niet slecht en bij latere navraag blijken het ook 125 cc scooters te zijn.
Eenmaal aan gekomen op de plek waar ik gisteren zo lekker zat te chillen installeer ik mezelf op de zelfde plek en de barman herkend me nog van de dag ervoor.
Ik bestel een groot glas ijskoude verse sju en loop naar de duikclub die ernaast zit om een snorkel masker en fins te huren.
Ik heb eigenlijk alweer trek en bestel nog maar een maaltijd die bestaat uit iets van een soort noodles met groente en vis in een saus dat op sperma lijkt.
Niet slecht alleen die saus vind ik wat minder.
FF een half uurtje uitbuiken en dan word het tijd om te gaan snorkelen.
Ik zie veel koraal en redelijk wat vis dus voorlopig vermaak ik me hier wel, als ik me na een uurtje weer op mijn plekkie neer stort bestel ik nog een glas sju en vraag de barman waarom de muziek uitstaat.
Hij vraagt wat ik graag wil horen en krijg het volgende uur allemaal van die hele chille relaxte muziek te horen waar onder Pink floyd, mr BIG, The eagles, U2, The doors en de rest weet ik niet eens meer.
Dit is echt genieten en ik droom lekker weg in het zonnetje wat net tussen de palmboom doorschijnt waar ik onder lig.
Is het bij jullie ook zo'n lekker weer in nederland ?

Het begint nu al wat later in de middag te worden en ik wil terug naar mijn resort om nog ff een uurtje te pitten met het oog op de blackmoon party van vannacht.
Als ik aankom bij het resort is het al tegen zessen ik kruip mijn bed in en zet de wekker op 8 uur.
Ik word heerlijk uitgerust wakker en eet daarna wat in het restaurant van het resort met een lekkere grote ice coffee erbij.
Daarna chill ik nog wat in de hangmat en loop om een uur of tien naar de mainroad om een taxi te pakken naar de black moon party.
Als ik bij de mainroad aan kom passeer ik een gogo bar die op de hoek zit vol met chicks en lady boys.
Er zijn nog geen klanten dus ik heb meteen alle aandacht van al dat lekkers dat daar rond loopt en heb binnen de kortse keren aan elke arm een chick die alles van me wil weten en hun handen niet thuis houden :-)
Valt niet mee om tegen al die verleidingen te vechten dus ik geef me maar gewonnen.
Ze vragen of ik wat wil drinken met ze en als ik zeg dat ik op weg ben naar de black moon party bieden de 2 waar ik al volop mee sta te rotzooien aan dat ze graag mee willen naar de party.
Ik zeg is goed zolang je maar je eigen entree betaald daarna zijn de drinks on me.
De bazin van de bar roept ze tot de orde en ik moet de meiden beloven dat ik na afloop van de party nog even langs kom om wat met ze te drinken.
Het zijn echt 2 spetters dus die belofte is snel gemaakt.
Ondertussen staat er al een taxi op me te wachten dus ik stap snel na eerst die meiden nog even een zoen gegeven te hebben waarbij de 1 al meteen in mij broek probeerd te komen.
Geile sletjes :-)
Het is een ritje van ongeveer 7 kilometer dus met een kwartiertje word ik voor de ingang afgeleverd en komen de snoeiharde beats me al te gemoed.
Dat klinkt lekker ik weet niet wat het is maar ik denk een soort trance met een lekker tempo van ongeveer 130 a 140 b/pm precies waar ik zin in heb.
Bij de ingang moet ik 300 baht entree betalen en loop door een soort tunnel met aan de ene kant allemaal eet kraampjes met de meest uiteenlopende gerechten wat er heerlijk uitziet en heel lekker ruikt en aan de andere kant allemaal kraampjes waar ze de meest uiteenlopende party artikelen verkopen met allemaal van die fluoricerende kleuren en allemaal stalletjes waar je je helemaal kan laten beschilderen en het ziet er echt vet uit.
Na een meter of 50 kom ik op het strand en ik zie al gezien de entourage dat dit een heel vet feestje gaat worden.
De versieringen zien er echt psychedelisch uit en er zijn ongeveer zo'n 50 man aanwezig met 1 stage en aan beide zijden van het strand een hele lange bar over de hele breedte van het strand die ongeveer 50 meter breed en 200 meter lang is.
Maar het goed het is nog vroeg en het feest is nog maar net begonnen en de sfeer is heel relaxt.
Eerst even een biertje scoren en de prijzen zijn heel redelijk, 60 bath voor een biertje en 150 bath voor een cocktail.
Het eerste biertje is op voor ik er erg in heb en bestel maar meteen een 2de en ondertussen begint het nu op gang te komen ik schat dat er nu al zo´n 500 man zijn en de stroom komt nu echt op gang.
De muziek word ook steeds beter en sneller dus ik loop op mijn gemak naar voren om de muziek ook goed te kunnen voelen en toevallig zie ik daar 4 hele mooie thaise chicks staan en begin lekker met hun te dansen.
Onder het dansen zeggen we elkaar gedag en stellen elkaar voor en het klikt eigenlijk meteen, mijn bier is op en de chick waarvan ik de naam echt niet meer weet vraagd of ik nog een biertje wil.
Ja hoor lekker doe maar en ze loopt weg om drinken voor haar vriendinnen en mij te halen en ik klets wat met de andere 3 meiden die wat ik uit hun verhaal begrijp alle 4 op de universiteit zitten en speciaal voor de black moon party naar koh pangang zijn gekomen en morgen weer vertrekken.
De muziek is zo lekker en de sfeer zo onwijs relaxed dat we met zijn vijfen lekker uit ons dak gaan en omstebeurd gaat er iemand wat te drinken halen.
Die ene van wie ik de naam niet meer weet komt lekker tegen me aandansen en ze perst dat lekkere lijf helemaal tegen me aan en voor ik het weet sta ik haar lekker in haar nek te zoenen waarna ze zich omdraait en me vol op mijn mond begint te zoenen en helemaal tegen me aan begint te rijden.
Sodeju die chick is zo hot als ik weet niet wat, maar niet dat ik het erg vind, lekker er aan over geven en genieten.
Na een poosje voel ik dat de hoeveelheid bier echt naar mijn kop begint te stijgen en ik voel me al behoorlijk aangeschoten en vertel haar dat even wat ga eten en even wil ontnuchteren.
Ze kijkt me veelbetekenend aan geeft me een lange zoen en zegt wel terug komen he, ik wacht hier op je.
No worries babe i´ll be back for you wat me weer een lekkere zoen opleverd.
Ik strompel richting uitgang waar alle food stands staan en koop wat water van alles wat te eten wat ik lekker naar binnen schranz en begeef me na een half uurtje weer richting het dans gedeelte.

De vier meiden staan nog steeds op dezelfde plek en mijn chick pakt mijn hand en begint weer lekker geil tegen me aan te dansen.
Ondertussen is het nu wel behoorlijk druk geworden en het sterft er ondertussen ook van de engelsen waarvan sommigen al behoorlijk aangeschoten zijn en vervelend beginnen te worden tegen de andere meiden.
We besluiten met ons groepje naar de waterkant te lopen uit de drukte waar op dat moment net een vuurshow is begonnen.
3 van die thaise mannetjes zijn daar net begonnen met van die vuurballen aan kettingen op de maat van de snelle trance een show te geven die er echt spectaculair uit ziet.
We gaan lekker met zijn vijfen in het zand zitten helemaal vooraan genieten van wat die gasten allemaal laten zien.
Ze gebruiken ook stokken met aan beide uiteinden touw gedoopt in benzine en dat aangestoken zodat ze alleen in het midden een stuk van 20 centimeter over houden wat niet brand en laten een wervelende show zien waarbij ze die dingen zo snel rond draaien achter hun rug in de lucht gooiend en weer opvangend waarbij het af en toe amper nog te volgen is.
Ik ben ondertussen gelukkig weer helemaal nuchter en na een uurtje genieten van de vuurshow en de chick tussen mijn benen die steeds aanhaliger word dat het tijd word om weer even los te gaan op de dans vloer.
En de aankomende 2 uur gaat het dak eraf, de muziek is zo opzwepend en de sfeer is ondanks die kut engelsen die er zijn nog steeds top en als het zachtjes begint te regenen is het helemaal perfect.
De regen druppels weerkaatsen de lasers zodat je van die spacende effecten krijgt en ik zie iedereen om heen echt volkomen los gaan op de snelle beats van de muziek.
Man dit is een van de vetste feesten die ik ooit heb meegemaakt.

Opeens krijg ik een duw in mijn rug en knal tegen 1 van de thaise chicks van ons groepje op en kijk om en zie zo´n lelijk engels wijf naar me kijken en vraag me af of zij degene was die me die duw gaf.
Ik weet niet zeker wie het was, haal mijn schouders op en ga lekker verder met dansen, maar even later voel ik dat iemand me met 2 handen een duw geeft en zie haar staan op de plaats waar die duw vandaan kwam en ze kijkt me met een half dronken chagarijnige bek aan.
Ik grijp dat mormel in haar nek trek haar naar me toe en vraag Are you looking for trouble, waarop ze Yes zegt waarna ik haar toe bijt Pissof en haar een flinke duw geef.
Ze verdwijnt in de menigte en ik denk zo dat is opgelost.
Ik denk een minuut of 10 later terwijl ik het voorval al helemaal vergeten was krijg ik vanachteren een beuk op mijn rug en stoot iemand ander omver terwijl ik probeer op de been te blijven wat gelukkig lukt.
Ik draai me om en daar staat dat lelijke engelse mormel met naast haar een gozer die lijkt op een pitbull allemaal tattoes op zijn armen en zo te zien behoorlijk dronken en pisse off.
Ik maak een gebaar naar hem dat hij niet goed is in zijn boven kamer en een heel arrogant gebaar dat ie op moet rotten wat als een rode lap bij een stier op hem werkt.
Hij schreeuwt iets naar me wat ik niet kan verstaan en haalt meteen uit naar me met zijn vuist, ik ontwijk hem vrij makkelijk en vervolgens loopt hij zelf in mijn uitgestoken vuist wat hem een mooie spuitende bloedneus opleverd
In plaats van dat dat hem dat kalmeert zie ik aan zijn kop en ogen dat ie helemaal begint te flippen ik stap in en geef zo hard ik kan een poffer vol op zijn linker slaap en zie hem neer gaan als een boom.
Hij blijft bewusteloos liggen en ik draai me om en loop op mijn gemak door de menigte heen tot helemaal aan de waterkant en loop vervolgens helemaal naar de andere kant en ga daar tussen een grote groep duitsers staan.
Van een afstand kan ik net tussen de mensen door zien dat hij niet alleen was en hij door een stel vrienden overeind geholpen word maar niet meer op zijn benen kan staan en zie die gasten verwoed rond kijken wie verantwoordelijk is voor de toestand van hun maat waarbij dat lelijke wijf als een varken tegen ze loopt te schreeuwen.

Ik vraag een van die duitsers hoe laat het is en krijg te horen dat het net 3 uur is geweest.
Tijd om naar huis te gaan ik ben niet meer in de stemming voor een feestje en heb geen zin om door een groep rand debiele engelsen afgetuigd te worden, ze zijn zeker met een man of 8 voor zover ik heb kunnen zien.
Ik verlaat het strand via de zijkant en loop met een grote boog om het terrein heen zodat ik weer eindig voorbij de ingang en besluit om lekker naar mijn resort terug te gaan lopen.
Na een kwartiertje lopen waarbij ik door diverse taxi´s word ingehaald en gevraagd of ik een taxi wil zie ik verderop een groepje mensen langs de kant van de weg staan ik denk een man of 50.
Als ik dichterbij kom zie ik midden op de weg een scooter liggen die helemaal in de puin ligt,
voorwiel en voorvork helemaal verwrongen en de rest van de scooter ook helemaal in de prak,dat moet een flinke klapper zijn geweest.
Op een meter of 10 van de scooter vandaan staat een hele groep mensen om iemand heen die bewegingsloos op de grond ligt en 3 mensen zitten over het slachtoffer heen gebogen en proberen een soort eerste hulp te verlenen.
Als ik er langs loop zie dat het een meisje is met blond haar maar gelukkig kan ik geen details zien, ze is bewusteloos of misschien wel erger en ik heb er geen behoefte aan om te zien wat ze mankeert, maar het ziet er niet goed uit en ik vrees het ergste gezien de staat van de scooter.
Het zal je dochter maar zijn die lekker op vakantie is naar thailand en daar zoiets over komt denk ik nog en die gedachte geeft me echt een rot gevoel.
Wat een domper op de avond en die aanblik van die meid blijft nog een tijdje door me kop rond spoken.
Nog geen 5 minuten later zie ik de zwaailichten van een ambulande me tegemoet komen die me met hoge snelheid passeerd op weg naar het ongeluk.
Ik loop stevig door richting mijn hotel en nog geen 10 minuten word ik ingehaald door diezelfde ambulance maar nu met zwaailichten en sirene en nog veel hogere snelheid.
Als ik ongeveer 2 kilometer van mijn hotel ben passeer ik een go go bar aan de andere kant van de weg en word uibundig begroet door de daar aanwezige dames en ladyboys en ze roepen dat ik bij hun wat moet komen drinken en waar ik naar toe ga.
Ik heb het wel gehad en wuif ze vriendelijk gedag en vervolg mijn weg richting hotel tot ik iemand achter me hoor rennen op hoge hakken en roepend mijn aandacht trekkend.
Ik stop en draai me om en zie wacht tot die chick me ingehaald heeft.

Ze slaat haar armen om me heen zodat ik niet weg kan lopen en ik kijk in een heel knap gezicht met een stel waanzinnig mooie donkere ogen.
Godver waarom heb ik zo´n zwak voor mooie sprekende ogen, ze vraagt of ik met haar wat wil drinken in de bar en stelt zich voor als Linda.
Mmmhh dat vind ik meer een naam voor een ladyboy dan voor een thaise chick, ik ben eigenlijk wel nieuwschierig wat voor vlees ik in de kuip heb en denk ach wat kan mij het schelen ik doe 1 drankje met haar en dan ga ik pleitte.
Gearmd steken we de weg over naar de bar en nemen plaats op een bank in de bar waarop ze vraagd wat ik wil drinken, ik bestel een colaatje en zeg neem zelf ook wat wat ze natuurlijk wilde horen.
Ze komt terug met de drankjes en kruipt vervolgens helemaal tegen me aan en begint me te strelen en wil alles van me weten.
We kletsen wat waarbij ik ondertussen de kans krijs om even te voelen of haar tietjes echt zo lekker zijn als ze er uit zien en check meteen even of het niet een ladyboy is.
Overtuigd dat ze echt een vrouw is wat ze maar als te graag toe laat vraag ik haar wat het kost als ik haar vannacht mee neem om wat massage technieken door te nemen op mijn kamer.
Na wat ge onderhandel spreken we een prijs af waar we beiden mee kunnen leven en ze zegt dat ik het verder met de bar nicht moet regelen als ik haar mee wil nemen.
Die me vervolgens op een hele schofterige manier probeerd te tillen waarbij ik hem vertel dat hij een smerige fagget is en dat ie naar de kloten kan lopen en dat ik alleen de drankjes betaal en hij verder de pot op kan.
Als ik de weg over ben gestoken hoor ik weer hoge hakken achter me aan rennen en zie ik Linda op me afkomen met mijn pak shag in haar hand en hevig teleurgesteld dat ik weg ga.

Ik leg haar uit wat die nicht mij probeerde te flikken en ze snapt dat ik dat niet pikt, ze pakt me beet geeft me een zoen en vraagd of ik morgen langs wil komen en haar dan mee uit wil nemen.
Helaas vertrek ik over een paar uur al van het eiland maar beloof haar dat ik terug kom voor de volgende Full moon party en dat ik haar dan mee neem, wat ze met een kus bezegeld.

Om 5 uur ben ik terug op mijn kamer en ga meteen pitten want om elf uur moet ik bij de boot zijn.
Helaas ben ik om 7 uur precies klaar wakker en ga op mijn gemak ontbijten en laat alle gebeurtenisen van de afgelopen dag-nacht op mijn gemak de reveu passeren.

Wat een heftige dag was dit, maar wat mij betreft mogen alle dagen zo zijn.

Groeten uit Krabi waar ik ondertussen sinds mijn aankomst gisteravond een straat vol met go go bars ontdekt heb en gisteravond met de eigenaresse van een van die bars een tijdje heb staan poolen en waar ik vanvond weer terug ga.

ps: Ik weet het, ik begin net zo'n slet als louiae te worden :-)

  • 21 September 2009 - 13:39

    Sidney Visser:

    Ik zit op een terrasje met een coronatje in mijn hand en dacht ff een filipje lezen;) Zoals altijd weer een vermakelijk verhaal, ik blijf je volgen:)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2009

Lekker chillen en relaxen.

16 November 2009

Can Tho Mekong delta

14 November 2009

Saigon

06 November 2009

Van catba island naar hue

01 November 2009

Sapa trekking
Filip

Ik ga de reis onder verdelen in 3 stukken van 4 maanden. 1 september vertrek ik naar thailand en ga dan backpacken door Thailand, Laos, Vietnam en cambodja. Begin januari vertrek ik naar brazilie om vervolgens te gaan backpacken door argentinie, antarctica, chili en peru en brazilie. De laatste 4 maanden ben ik nog niet helemaal uit waar ik heen ga maar ik vind vast wel een bestemming tegen die tijd.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 424
Totaal aantal bezoekers 39328

Voorgaande reizen:

12 November 2014 - 01 Maart 2015

Thailand 2014

01 September 2009 - 30 Augustus 2010

Mijn eerste reis

14 Mei 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand all over again :-)

Landen bezocht: