Half Moon party koh pangang. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Filip Appeldorn - WaarBenJij.nu Half Moon party koh pangang. - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Filip Appeldorn - WaarBenJij.nu

Half Moon party koh pangang.

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Filip

04 Oktober 2009 | Thailand, Koh Tao

Ik begin nu wel aardig achter te lopen dus zal snel een verslag maken van mijn 4 dagen op koh pangang.
De hele dag lekker gesnorkeld en gerelaxed, gewoon lekker lui en doen waar ik zin in heb.
Na het avondeten heb ik wel zin in een massage voor ik naar de party ga.
Ik heb inca de rest van de dag niet meer gezien en ga ook niet op haar zitten wachten.
Ik was gisteravond al voor een massage geweest 50 meter verderop van the sea flower op aanraden van Lies en dat was me zo goed bevallen dat ik daar weer heen ga.
Gister had ik een thaise massage en nu ga ik voor een oil massage.
Dezelfde vrouw die me gisteravond had gemasseerd is er nu ook en zij is echt ontzettend goed.
Zo te zien vind ze het leuk dat ik weer langs kom en ik vraag of haar oil massage net zo goed is als de thaise wat ze met zo'n vriendelijke glimlach bevestigd.
Tijdens het masseren raken we in gesprek en haar engels is redelijk.
Haar massage techniek is echt ongeloofelijk gevoelig en ik voel me zo super ontspannen wat ik nog niet eerder heb gehad met massages.
Na de massage ben ik helemaal klaar voor het feest en vraag aan Ot of hij me kan brengen wat hij me eerder toegezegd had.
We gaan eerst langs een ander hotel wat een stukje verder op zit om te kijken of er nog meer mensen mee willen.
Daar zit een groepje buitenlanders lekker aan magic mushroom shakes te lurken en zijn al te space om mee te gaan.
Dus gaan we lekker met zijn 2een die kant op.
Eenmaal daar aangekomen zet Ot me af en zegt dat hij de auto gaat terug brengen en misschien nog langs komt op de motor.
De eerste 10 meter die ik richting de ingang loop word ik door 3 verschillende thai aangesproken of ik pillen wil kopen of andere vormen van drugs.
Nee steek die troep maar lekker in je reet ik ben echt niet van plan om in thailand me aan dat soort shit te wagen en heb het hier ook absoluut niet nodig.
De locatie is wel heel apart, het word gehouden op een open plaats in de jungle en de aankleding lijkt verder op die van de black moon party maar de muziek is van een heel ander kaliber, hier word stevigetechno gedraaid en ik moet zeggen het klinkt heel lekker met vet zware bassen die je goed voelt als wat meer naar voren gaat staan.
Snel een biertje scoren en op naar voren.
WTF 100 bath voor een biertje ? zijn jullie helemaal van de pot gerukt ?
De prijzen zijn het dubbele van die van de black moon party en lijken bijna nederlandse prijzen.

Ach ik was toch niet van plan om veel te drinken vanavond dus stoor me er verder niet aan.
Er is 1 stage voor de Dj's en ze staan een stuk verder van het publiek af dan bij de black moon party en meteen ervoor is een aparte stage voor de firedancers die in veel grotere getale aanwezig dan op de black moon.
En ik moet zeggen dat hun show veel spectaculairder is, ze lopen hier zelfs op stelten die in de fik staan door het publiek heen.
Het is best al druk als ik aankom en na een paar uurtjes ga ik even wat eten want het word me nu echt te druk, je hebt amper nog ruimte om te dansen maar de sfeer is wel uitstekend.
Als ik terug kom van het eten blijf ik nog een uurtje, maar nu word de muziek wel wat eentonig en besluit ik om het voor gezien te houden.
Ik neem een motortaxi en ben om een uur of half 4 weer terug bij the sea flower.
Natuurlijk ben ik de volgende dag al voor 8 uur wakker en lig de hele dag een beetje in mijn hangmat te chillen met een boek en lekkere muziek uit mijn mp3 speler.
Als chai ziet hoeveel muziek ik bij me heb op mijn laptop vraagt hij of ik wat cd's voor hem wil branden en komt als ik ja natuurlijk zeg gelijk met een hele spindel aan lopen.
Ach ik heb toch niets beters te doen en vind het wel gezellig om met hem te kletsen en binnen de kortste keren joint Lies ons en zitten we gezellig met zijn drieen te ouwehoeren terwijl ik de ene na de andere cd fik.
En ondertussen komen er allerlei gerechten op tafel en staan ze erop dat ik van alles uit probeer.
De gebrande cd's verdwijnen richting de bar op het strand en binnen de kortste keren hoor ik al op afstand dat pink floyd hier erg populair is.
Als we wat later met zijn drieen naar de bar op het strand lopen zitten er al een man of 15 bij de bar en word er zo te zien al flink getapt.
Lies vraagt wat ik wil drinken en ik zeg doe mij maar een singha biertje, voor mij het lekkerste bier wat ze hebben hier.
Ik schuif aan bij de bar en zie dezelfde 3 chicks die gisteravond aan de magic mushroom shakes zaten te lurken bij het andere hotel.
Ot gaat vanavond een fire show geven en ik moet zeggen dat die jongen talent heeft voor iemand die nog maar 2 maanden aan het oefenen is, en je moet ook wel durfen met die ballen vuur.
Ik raak in gesprek met de chick die het dichtst bij me zit en ze wil van alles weten over mijn trip en wat ik in het dagelijkse leven doe.
Ik denk dat ze een jaar of 7 a 28 is maar ze komt me niet echt simpathiek over, grote bek denkt dat ze alles al heeft mee gemaakt en zit constant te klagen dat alles op het eiland veel duurder is dan het vaste land en nadat ze zich voor de derde keer midden in een zin van mij zich omdraait om iets tegen haar vriendinnen te zeggen ben ik klaar met haar en loop bij de bar weg en ga lekker op een bankje liggen met mijn biertje lekker genietend van pink floyd.

Dat bevalt haar duidelijk niet, want ik krijg het idee dat ze het plan heeft opgevat dat ik haar vanavond moet entertainen.
Ik negeer haar volkomen en ga lekker verder waar ik mee bezig was.
Als mijn bier op is en ik naar de bar loop om een nieuwe te halen krijg ik van haar de opmerking Hey Holland what is going on there te horen.
Enjoying myself with great music en loop met een nieuw biertje weer lekker terug naar mijn plekkie.
Dit gebeurd nog een paar keer en ik zie aan haar smoel dat ze daar niet van gedient is en graag aandacht krijgt en zonodig op eist.
En Ot zit me steed stiekum van die betekenis volle blikken toe te werpen van achter de bar als ze niet kijkt.
Even later gaat een duits stel weg wat de hele avond aan de bar zat en waarvan de man de hele avond vruchteloos heeft geprobeerd een van de jonge chicks te versieren maar die niet in gaat op zijn advances en tot mijn en Ot's grote verbazing begint zijn wijf uitgebreid te zoenen met het varken dat het op mij voorzien heeft.
Dit duurt zeker 5 minuten en ik sluit maar lekker maar mijn ogen want eerlijk gezegd ziet het er allemaal zo fake en wanhopig uit dat ik de neiging krijg om ze gewoon uit te lachen.
Als het echtpaar weg is richt het varken haar aandacht op mij en kijkt me met zo'n geile blik aan dat ik helemaal verstijf op mijn bankje en denk kan je niet lekker je eenzaamheid bestrijden met je vibrator op je kamer ?
En op dat moment alsof het afgesproken is stappen haar vriendinnen op zodat ik alleen met haar achter blijf.
En ze waggelt mijn kant op om vervolgens plaats te nemen op het bankje waar ik lekker lig te chillen.
Mijn lichaam zend alle signalen uit van Keep out en trespassers will be shot maar ze negeert ze volkomen.
Sommige mensen zijn echt bot en blind maar daar zal de drank in haar geval ook wel debet aan zijn, want ze heeft duidelijk haar zinnen op mij gezet.

Ze schuift helemaal tegen me aan en begint een gesprek met me waar ik absoluut geen zin in heb, maar ik probeer beleefd te blijfen en haar op een nette manier af te poeieren door nietszeggende antwoorden te geven wat op een gegeven moment een reactie uitlokt van You are not a warm person, but that's ok because i'm like that myself.
Wat ? vraag ik ongelovig.
Ik probeer haar te vertellen dat ik meer warmte en passie in mijn kleine teen heb dan zij ooit zal hebben in haar hele lege oppervlakkige leven maar geef het al snel op want ik dring niet eens tot haar door heb ik het gevoel.
Ik sta op het punt om haar te vragen of ze niet gewoon haar bek kan houden en lekker een eind op te rotten als Ot opeens alle lichten uit doet en verkondigd dat de bar gesloten is, waarna ik mijn kans schoon zie en zeg well this was a very nice evening, thanks for your company but i really need my beauty sleep, bye bye en loop zonder op of om te kijken met een rot gang richting mijn bungalow.
Bedankt Ot je een life saver :-)
De volgende ochtend bij het ontbijt bedank ik hem uitgebreid wat een heerlijke smile op zijn smoel onlokt, hij had precies door wat er aan de hand was en had waarschijnlijk medelijden met me :-)
Die dag besluit ik om naar koh samui te gaan om mijn belofte aan Lek in te lossen, wat al een paar dagen in mijn achterhoofd rond spookte.
Ik pak de eerste boot om 11 uur en ben rond een uur of 12 in de straat waar ik moet zijn.
De bar is nog gesloten en ik ga eerst maar eens lekker lunchen in de tent waar ik eerder met Lek 2 weken daarvoor had gelunched.
De gay ober herkend me meteen en gaat meteen voor me kijken of wer bij de bar al iemand wakker is.
Wat niet het geval is en ik na de lunch eerst Tomas ga opzoeken van de tailor shop die op de hoek zit.
Het is leuk om hem weer te zien en even later zit ik met hem en zijn personeel lekker te ouwehoeren op de stoep voor zijn shop en vertel ik hem hoe mijn trip de afgelopen 2 weken is geweest.

Na een uurtje ga ik eens kijken bij de bar en zie al een stuk of 6 meiden voor de bar zitten en zodra ze mij zien herkennen ze me en beginnen luidkeels om Lek te joelen die in de bar staat.
Zodra ze mij ziet rent ze op me af en vliegt me meteen om mijn nek en begint me midden op straat waar al die meiden bij zijn uitgebreid te zoenen.
Ze zegt dat ze niet had verwacht dat ik terug zou komen voor haar en ze is echt volkomen verrast.
Ik vraag haar of ze mee gaat wat te drinken want ik heb geen zin om dat te doen waar al die andere chicks bij zijn.
We gaan naar een restaurantje aan het eind van de straat en bestellen wat te eten en te drinken.
Ik kwam hiernaar toe zonder enige verwachting en dat is maar goed ook want ze verteld me dat haar contract pas afloopt in december en de enige mannier waarop ze met me mee kan is als ik haar afkoop.
Ik had haar al verteld dat ik daar niet aan mee werk en stel voor gewoon met me weg te lopen en die gasten gewoon te laten barsten.
Gasten die vrouwen zo uitbuiten heb ik absoluut geen respect voor en het zal me worst wezen hoeveel geld ze daar mee verliezen.
Na wat wikken en wegen besluit ze om eerst met haar baas te gaan praten om te zien of er wat te regelen valt en ik besluit om zolang wat te gaan drinken en we spreken over een uur af bij de bar.
Als ik daar aan kom kan ik al aan haar gezicht zien dat er een probleem en als ze bij me komt zitten vertelt ze me dat haar baas haar alleen laat gaan als ik hem 25.000 bath 500 euro betaal.
Ik vind het een hele leuke meid en zou het leuk vinden als ze mee ging naar changmai maar ik ga haar niet kopen want zo voelt het voor mij.
Ik stel nogmaals voor om gewoon met me mee tegaan en die gasten te laten barsten, waarop ze me duidelijk maakt dat haar jongere zuster daar ook werkt en dat ze het dan op haar afreageren.
Mijn voorstel om haar dan ook gewoon mee te nemen heeft ook geen zin want integenstelling tot Lek heeft haar zuster het daar wel naar haar zin en wil niet mee.
Tja dan houd alles op en ik zeg tegen Lek dat mijn boot over 2 uur vertrekt en dat ik daar op zit met of zonder haar en dat ik niet meer terug kom.

Ze is heel emotioneel als we afscheid nemen en klampt zich helemaal aan me vast, maar mijn gevoel zegt dat dit voor mij de juiste beslissing is maar nietemin stap ik op met een kut gevoel en vind het rot voor haar dat ik niets voor haar heb kunnen doen.
Ze geeft me nog snel haar telefoon nummer voor ik de bus instap maar tijdens mijn rit naar de boot heb ik al besloten om haar niet te bellen en laat het briefje in de bus achter.
De boot terug naar koh pangang is de meeste gammele boot waar ik ooit op geweest ben en het verbaasd me dat we zonder kleerscheuren het eiland bereiken.
Ik zet Lek uit mijn hoofd en zodra ik het hotel bereik ga ik lekker cocktails zitten zuipen met Chai en ga flink aangeschoten mijn bed in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Koh Tao

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

29 November 2009

Lekker chillen en relaxen.

16 November 2009

Can Tho Mekong delta

14 November 2009

Saigon

06 November 2009

Van catba island naar hue

01 November 2009

Sapa trekking
Filip

Ik ga de reis onder verdelen in 3 stukken van 4 maanden. 1 september vertrek ik naar thailand en ga dan backpacken door Thailand, Laos, Vietnam en cambodja. Begin januari vertrek ik naar brazilie om vervolgens te gaan backpacken door argentinie, antarctica, chili en peru en brazilie. De laatste 4 maanden ben ik nog niet helemaal uit waar ik heen ga maar ik vind vast wel een bestemming tegen die tijd.

Actief sinds 25 Aug. 2009
Verslag gelezen: 1095
Totaal aantal bezoekers 39328

Voorgaande reizen:

12 November 2014 - 01 Maart 2015

Thailand 2014

01 September 2009 - 30 Augustus 2010

Mijn eerste reis

14 Mei 2010 - 10 Augustus 2010

Thailand all over again :-)

Landen bezocht: